Verzenden en retourneren

Wanneer u een bestelling via onze website heeft geplaatst, wordt deze binnen 2 tot 3 dagen bezorgd. Een bestelling is pas een bestelling als u de bestelprocedure volledig heeft afgerond; heeft u aangeven dat u akkoord bent met de leveringsvoorwaarden en op de knop Bestel! heeft gedrukt. Om een bestelling te plaatsen gaat u als volgt te werk: Stap 1. Selecteer het gewenste artikel en klik op de button ‘Toevoegen’. Uw winkelmandje wordt nu gevuld.

U kunt het mandje bekijken en het gewenste aantal artikelen aanpassen en eventueel artikelen verwijderen.Ook kunt u hier uw kortingscode invullen. Om af te rekenen klikt u op ‘Afrekenen’. Stap 2. Indien u reeds bent geregistreerd op onze website kunt u inloggen met uw e-mailadres en wachtwoord. Bestelt u voor het eerst iets via truffel.nl, dan dient u zich te registreren. Ga naar ‘Nieuw hier?’Vul uw gegevens in en lees de leveringsvoorwaarden.

Als u hiermee akkoord kunt gaan klikt u op ‘Ik ga akkoord met de leveringsvoorwaarden’en klik daarna op ‘Verzenden’. Stap 3. Op de overzichtspagina kunt u alle gegevens nog eens nakijken, uw afleveradres wijzigen en de verzend – en betaalmethode kiezen. Stap 4. Middels de ‘bestel!’ knop kunt u uw bestelling betalen. Dit kan achteraf via onder rembours, via creditcard of met iDEAL (internetbankieren). Volg daarna de instructies op het scherm. Stap 5. De bestelling is afgerond en u ontvangt via e-mail een orderbevestiging.

De genoemde prijzen zijn inclusief BTW en exclusief verzendkosten. Voor 13.00 uur besteld…Als u de artikelen (van maandag t/m donderdag) voor 13.00 uur online hebt besteld en betaald, wordt uw bestelling nog dezelfde dag aan TNT uitgeleverd (het versturen van een pakket tot 10 kilo kost binnen Nederland € 7,95 en naar België € 12,95). Dit betekent normaal gesproken dat u uw bestelling de volgende dag in huis heeft. Bestellingen die in het weekend worden geplaatst en betaald (vrijdag na 14.00 uur, zaterdag en zondag) worden op dinsdag bezorgd. Mochten we de afgesproken leverdatum om wat voor een reden dan ook niet kunnen realiseren zal er contact worden opgenomen en bestaat de mogelijkheid de order te annuleren.

Er zijn een paar uitzonderingen op de 24-uurs levering. Verse truffels bestellen… een apart verhaal. Verse truffels worden geleverd via Fred de Leeuw BV. Dit leverproces verloopt, in verband met de kwetsbaarheid en versheid van de producten, anders. Daarom is er over de levering van verse truffels direct contact met de klant. De truffels worden in speciale koelverpakking geleverd en moeten op het opgegeven adres in ontvangst genomen kunnen worden. Een tweede keer aanbieden is dus, gezien de redelijk beperkte houdbaarheid, zeer onwenselijk.Hoe wordt mijn pakket afgeleverd?We geven uw pakket ter bezorging mee aan TNT Post.

Wij verzenden een bevestiging per e-mail zodra uw bestelling verzonden wordt. Nu kan het gebeuren dat u niet thuis bent op het moment dat de postbode het pakket bij u aanbiedt. Wanneer u niet thuis bent, zal TNT Post het pakket de volgende werkdag of zaterdag nogmaals aanbieden, MITS HET HIER GEEN VERSE TRUFFELS BETREFT. Wanneer het pakket voor de tweede maal niet kan worden afgeleverd, krijgt u een kennisgeving van TNT Post, waarop vermeld staat waar u het pakket kunt afhalen (dichtstbijzijnde postkantoor of je buren). Op deze manier hoeft u niet speciaal voor het pakket thuis te blijven en kunt u het toch snel in ontvangst nemen! Vragen over een opgegeven bestelling? Bel +31 (0) 651509847 of mail naar info@truffel.nl Naast het bezorgen van uw pakket door TNT Post, kunt u uw bestelling ook ophalen bij ons magazijn in Laren (NH).

Neem voor het ophalen van uw bestelling svp contact met ons op. We willen dat u veilig en met plezier winkelt. Daarom gebruiken we alleen betaalsystemen die het meest actueel en vertrouwd zijn. Op deze pagina vindt u alle mogelijke betaalwijzen terug, zodat u de betaalmethode kunt kiezen die het beste bij u past. De betalingsgegevens die u doorgeeft om de feitelijke betaling te verrichten, zijn volledig afgeschermd en kunnen niet door Truffel.nl worden gelezen of anderszins worden achterhaald.

Onderstaande uitleg geeft stapsgewijs aan hoe het betalingstraject verloopt. U heeft een keuze gemaakt voor een bepaald artikel op de site en u hebt uw adres- en bezorggegevens ingevuld. Op het beeldscherm verschijnt het betaalscherm met de verschillende betaalmogelijkheden. Hieruit kiest u de gewenste betaalwijze. Indien u kiest voor een online betaalmethode is bij een succesvolle verwerking uw betaling direct bij ons binnen en kunnen wij uw order meteen in behandeling nemen.

Transacties met creditcard worden secure afgehandeld, voor de afhandeling van deze transacties maken wij gebruik van de internetkassa van Mollie. U kunt een beveiligde website herkennen aan het slotje onderin uw scherm tijdens het betalen. Wij bieden u de volgende online betaalmethodes: iDEAL, online betalen via Rabobank en ABN AMRO, ING, SNS Bank, Fortis, ASN Bank, Friesland – en Triodos Bank) Creditcard, wij accepteren EuroCard/MasterCard, Visa en American Express.

Servicepartner Mollie
Wanneer u kiest voor creditcard wordt uw computer via een beveiligde lijn naar de Payment Provider Mollie geleid. Dit houdt in dat uw gegevens gecodeerd verstuurd worden (zgn. secure connection). U herkent een beveiligde verbinding aan het slotje onderin uw scherm. Op dat moment wordt u doorgeschakeld van de website van Truffel.nl naar het betalingssysteem Mollie. Zodra Mollie uw betaling ontvangen heeft, krijgen wij een akkoord binnen en zullen wij uw bestelling verwerken.

Orderbevestiging per e-mail. Elke afgeronde bestelopdracht wordt uiteindelijk per e-mail bevestigd met een orderbevestiging. Het is dus belangrijk dat u uw e-mailadres correct op de website ingeeft! De orderbevestiging per e-mail is geen betalingsbewijs, maar geeft aan dat de bestelprocedure succesvol is doorlopen en dat wij uw order hebben ontvangen. Truffel.nl is gerechtigd om bestellingen te weigeren dan wel aanvullende informatie op te vragen.

Herroepen Verse truffels
De verse truffels die u op deze website kunt kopen zijn uitgezonderd van het herroepingsrecht omdat het gaat om bederfelijke producten. Deze producten kunt u dus niet terugsturen binnen de herroepingstermijn van 14 dagen. Als de order nog niet is uitgeleverd kunt u de order herroepen door ons dit telefonisch mede te delen. Overige producten Een bestelling van de overige producten kunt u herroepen door ons te bellen of te mailen binnen de bedenktermijn van 14 dagen. Ook het retourneren van een bestelling (inclusief pakbon) binnen de bedenktermijn van 14 dagen na aflevering wordt gezien als uiting van de wil van de klant om te ontbinden.

Wij zullen daarover telefonisch contact met u opnemen. Voordat u een mail heeft ontvangen dat de bestelling is verzonden kunt u de order telefonisch annuleren. Retourneren Bij het retourneren van een bestelling vragen wij een zo oorspronkelijk mogelijke staat van de verpakking en een ongeschonden product alsmede de pakbon. Heeft u de pakbon niet meer, neem hierover dan contact met ons op.

Kosten
Alleen de kosten van de retourzending zijn voor de klant, de kosten voor de zending héén worden terug betaald. Er worden geen administratiekosten of andere kosten berekend. Terug betalen Uiterlijk 30 dagen na herroeping van een uitgeleverde order (niet van verse truffels) wordt het bedrag van de bestelling inclusief de kosten voor de zending héén terug betaald.

Selecteer een Afleverpunt